Everything I do reminds me so about you..

Blev att jag sov hos syrran i natt, alltid skönt att hon ändå finns i samma stad fortfarande när jag behöver henne :) Men bror kommer hem om några veckor oxå, längtar <3
När syrran hade skjutsat hem mig, fixa jag lite o sen åt lite frukost :) Åkte sedan ganska snart vidare mot mariestad för att kolla badminton, det gick riktigt bra för Falan idag :D (Y)
Hann med lite tjöt med coach oxå och självklart blev det en heldel skratt o bosse bjöd även på lite sång xD hahaha shit vilken dag det blev. Nu ska jag äta alldeles strax o sen vänta tills johanna slutar jobba, blir en snabb sväng in i duschen oxå tänkte jag :) Ikväll ska jag va med johanna, får se lite va vi gör till slut, men kul kommer det nog bli som vanligt med henne :)
Imorrn äre utdelning av 800reklamblad med malin oxå, usch kommer ta ett tag :S men måste göras!

Nu ska jag äta! PÖSSS! 

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0