everybody wants their shoes in the sunshine now

Gårdagen blev så att mamma, pappa o syrran åkte upp till min bror i sthlm, så är själv hela helgen. Blev skolan igår till 11.10, sen hem snabbt o jobba 12-19, helt slut efter det passet men kul hade jag :)
När jag hade duschat o så efter jobbet drog jag vidare till johanna, blev chill som vanligt. Kom hem, tvätta de svarta kläderna o fixa lite mat o somna rätt gött när allt va klart. Idag har jag redan hunnit vara på stan, ätit lunch o städat lite, ska alldeles strax fixa de allra sista sakerna till UF-mässan som ska med. Vid 1 tiden ska jag va på skolan för att lasta in montern i malins pappas bil o sen drar vi till Lidköping för monter bygge. När vi kommer hem ikväll blire en tjejkväll med pizza, bak, chill o tjöt o ofc massa skratt! :D kan knappt bli bättre :) Men ni får ha det så bra så länge, o jag måste erkänna än så länge är det gött o va själv hemma men jag saknar familjen grymt mkt oxå! :)
Ha det bra! // P´


o så här såg jag ut på stan förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0