You don't know what you got till you're missing it a lot I had to go throw it away I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize What I did to you was hurtful What I’m going through is hurtful

Tjoho vad glad jag blir av att vakna klockan 8 utan anledning en tisdag.. nej! Inte när jag ska börja jobba förrän 11, jaja hann med frukost o lite nördande av GH :)
Åkte till jobbet lite halvsjuk sådär men jaja, pengar som pengar. Jobbigt va det men fick sluta iaf 30 min tidigare.
Efter jobbet kom lollich o sandra till mig o vi kolla lite på semester resemål till sommarn, kan bli bra asså ;)
Sen skjutsa jag mamsen till hennes träningspass o lite senare va det dags för bio med camilla o elin :)
Fick bli Natt på museet 2, helt okej men 1an är ju oftast alltid bäst.
Ska försöka sova snart, har blivit superförkyld, intekul! Ledig idag iaf så ska ta det lugnt o bara njuta o hinna med o åka o lämna löshåret till Kathy som gjorde min grymt snygga baluppsättning :)

Natti natti! //P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0