We are not even trying I let this light explode.

We don't celebrate sundays anymore.
Jorå så att däää, söndag va det ja.. Idag ska jag till skövde med bertolf, kanske lollich, syrran o mamsen. Ska kolla på balen där, eftersom jag missa deras student för att jag va i tiahölm. Men hoppas jossan kommer i början så jag inte missar den snyggingen, eftersom jag ska jobba stängning ikväll, fjäska lite så fick börja 19 iaf, sen är det bara jobba på fram till 01. Men det blir nog en bra dag/kväll :)
Solen visar sig idag iaf det är ju trevligt att den faktiskt finns kvar bakom alla dessa moln.
Bertolf kommer hit om typ en timme lr så :) Så jag måste fixa håret o äta frukost, ja frukost jag vakna för en halvtimme sen, gött att äntligen sovit ut, dock är ryggen verkligen inte bra idag :(

//P´

Dagens outfit:


linne: carlings
jeans : fornarina,  lager 157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0