I just can't belive I am losing you Not prepared to carry on

Vrf ska jag gå o må dåligt över en person, nej slut med det I'm back med bloggen o allt! Skiiiiter i dig nu.!
Nästa söndag drar jag, lollich o sandra till gotland o det kommer bli kanon! Vi fick en stuga vid tofta för 2000kr (Y) Så vi drar o är borta sön-sön :D Känner på mig att det kommer bli en kanonvecka med mina brudar, mkt skratt o glädjetårar kommer säkert oxå o självklart hoppas vi på bra väder så vi kan schteeeeka! :D
Har jobbat både idag o igår, har gått bra, trots ont i ryggen. Härligt folk som jobbar nu o bara 4 arbetspass kvar till semester.
Imorrn ska jag förhoppningsvis hinna o träffa berta en stund o sen blire jobb igen 17-23, såg att det va najs folk även imorrn så blir nog bra.
För övrigt fick jag min studentpresent idag nämligen min nya sääääng :D Me loooooove it!
Va en sväng på stan med lollich förut idag oxå, du är bra <3
Blev en sväng in på Vero moda, träffa elin hagman där, inte varje dag man ser henne så det va trevligt :)
Lollich hitta leggins, jeanskjol o en topp o jag hitta en billig grå, mysig tröja lr va man ska säga, bild kommer längre ner :)
När jag kom till jobbet hade syrran hämtat ut paketet från Gina tricot oxå så fick min tunika som är cool men annorlunda i form o den är faktiskt ljusrosa! ROSA!!! haha mitt första rosa plagg i min garderob tror jag ;)
Två bra köp! Den rosa tunikan får bli min midsommaroutfit tillsammans med jeansleggins skulle jag tro.

//P´

Grå tröjan :


Rosa tunikan :
Vet inte hur jag vill ha den, va tycker ni är snyggast? Med smalt band, tjock skärp lr bara som den är ?



Min nya favorit frisyr o naglarna syns även lite:)  :

Kommentarer
Postat av: louise

koftan var riktigt fin :) och även tröjan! du är bättre <3

2009-06-18 @ 01:54:54
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: Madde

jag tycker du ska ha det tjocka skärpet till =)

2009-06-18 @ 02:00:44
Postat av: Mamma

Du gör rätt Skit i personen i fråga bry dig om dig själv. Och tjocka skärpet bäst!! Många kramar

2009-06-18 @ 14:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0