you still a stranger to me ba,ba,baby

Vilken dag!
Varmt har det varit, men det är gött! :)
Började med att åka till nagelparadiset för att fixa mina naglar, kommer bild längre ner på resultatet. Det va kul faktiskt, berta gjorde sina samtidigt o sen blev det några skratt oxå.
Efter det va fixat åkte jag o berta o hennes syster maria till jkp, blev lite shopping, bl a 2 par shorts för totalt 98 kr ;D ett riktigt kap! :D
Blev käk i mullsjö, pannkakor, mumma!
När jag kom hem blev det lite städning, eller iaf lägga in alla kläder i garderoben, va på tiden ;)
Sen kom lollich o sandra hit, drog vidare för chill på donken, träffa syrran där oxå alltid trevligt. Sen drog vi vidare för chill, skratt o tjöt på ålleberg, grymt najs äre där! Bilder kommer nedanför ofc :)
Sandra åkte tidigare, så blev chill med lollich en stund o sen skjutsa hem henne, va en sväng hos syrran o nu äre snart läggdags!
Puss!
//P ´


Kommentarer
Postat av: louise

självklart fick jag hamna på den största bilden ;) haha! du är bra petra <3

2009-06-01 @ 22:51:56
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0