Du vet att luften, den är gratis den kostar inget alls så tror du verkligen att den är nyttig för din hals Nu får man snart betala för att kunna andas rent blir det någonsin bättre eller är det redan försent Vem kan segla utan vinden vem kan skrika utan

Seeegt o gå upp imorse, lr ja vid typ 11, halv 12 xD
Kom upp iaf o gjorde mig iordning o åt frukost o så. sen hämta jag upp syrran o vidare mot tiahölm för adams student. Vi stog på torget i en timme o vänta innan de äntligen kom o vädret va ju typisk svensk sommar, ja regn.!
Gratta även Holmlind som tog studenten, sen åkte jag o syrran o tanka bilen o så vidare hem till kusinerna på spindelvägen. Jag va tvungen o åka efter typ 15 min redan dock, eftersom jag skulle börja jobba 16.30. Lite trööökigt men sånt är livet.
Jag drog mig hemåt med bra musik i bilen o direkt till jobbet för o byta om o hoppa in o jobba! Härliga människor som jobba idag o jag o elin fick damp det sista så vi hade en riktigt bra kväll trots allt ;)
Efter jobbet åkte jag hem o chilla ett bra tag, sen blev syrran hungrig o orka inte gå o fixa mat så åkte till henne o vi fixa lite mat o sen kolla film o slöa :)
Men höll mig mest vaken för att bror skulle ringa efter skjuts. Skjutsa honom, mackan o johan till nån vem det nu va o sen åkte hem igen. Nu håller jag mig vaken för att jag troligtvis ska hämta bror sen när han vill hem o snäll lillasyster som jag är gör jag det ;)

//P´

Kusin Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0