students everywhere wave your hands up in the air that's the way we do it lets get to it time to show the world

Nu är allt slit slut, bara balen kvar imorrn sen är gymnasietiden ett minne för livet.
I torsdags var det studentmiddag, efter det blev det en sväng till stan med mallan för att prata med hon som ska sminka mig imorrn. Sen var det bara skynda sig hem o byta om o iväg till körövningen, men först var jag tvungen att läsa ett kort jag fått på posten för det var inte från vem som helst utan det var från världens bästa barndomsvän Sanna :) Taaaaaaaaaack!
på kvällen blev det fixa sista med kortegevagnen o lastbilen, som blev riktigt bra! :)

Fredagen blev en låååång dag, gick upp vid halv 6 men vakna 5. Duscha, åt frukost o fixa mig inför dagen som var en av livets viktigaste!
Blev fotografering, frukost med klassen o sen champagnefrukost! Tillbaka till skolan för att gå ner mot odenhallen, o mot avslutningen. Efter den blev det bråttom o dra kortegevagnen till skolan o sen lite mat i magen. Kortegen va kuul, trots att det regna mkt hade vi kul, rösten försvann emellanåt men sånt man får leva med en sån dag. På torget mötte jag upp mamma,pappa, syrran ,min morbror o våra vänner :) Helt slut redan då men än var det inte slut. Vi hade lastbilen kvaar, o shit vad kul det var, vi höjjde volymen på musiken o shakea loss som bara party-klassen företag kan! ;)
När jag kom hem var hela knäppa släkten samlad :) haha ja vi har en knäpp släkt o jag gillar'n grymt ! :)
Blev mat, dusch för att tina upp, fika, öppning av presenter, skratt ,tjöt :) Sandra o Coach kom en sväng oxå! treeevligt.
Kvällen bjöd på fest med klassen o vilken lyckad kväll, avslutades på valentino med härligt folk som företagar ettor o siljebäck, kul hade jag o min käre bror hämta oss o gav oss skjuts hem, tack än en gång för en kanondag/kväll/natt!

Idag har jag typ legat i sängen inte riktigt orka göra nått, var nere o åt förut bara men nu är jag här igen. xD
Men ska snart in i duschen för ikväll ska jag med lollich o mallan o fira lollich storebror ronnie. Så blir nog en bra kväll även idag, utan alkohol dock för imorn äre baal! :)

Puuuuss!
//P ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0