Since you've been gone I've been lost without a trace I dream at night I can only see your face I look around but it's you I can't replace I feel so cold and I long for your embrace I keep crying,

Har bara slöat hela dagen, somna en stund förut oxå medans jag kolla på Ronja Rövardotter. Den filmen blir aldrig dålig, går bara gilla alla Ronjas klockrena kommentarer. Mamsen va iaf snäll o lämna tillbaka löshåret förut, jag har inte varit på topp idag precis. Förut kom iaf sandra o lollich hit, sandra knacka o klev sen in genom dörren alldeles själv, sen kommer lollich o hon kliver bara på som om hon bodde här ;) haha jag gillar't! precis så man får göra i det här huset, om man nu känner oss vill säga.
Vi kolla iaf på film, det fick bli "Vi hade iaf tur med vädret igen" en film som gav flera skratt o som jag rekommenderar.
En bra kväll med två av mina favoriter :)
Imorn är det dags för jobb iaf, får se om jag orkar.
//P´
Lite bilder från studenten förra veckan :)





Balfrisyren. Supernöjd, tack Kathy! :)



Jag o min baldejt Matilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0