Will you stay with me? Will you be my love Among the fields of barley? And you can tell the sun in his jealous sky when we walked in fields of gold I never made promises lightly, and there have been some that i have broken, but i swear in the days still

Håller mig vaken även idag för min brors skull.
Vilken snäll lillasyster min bror har, haha !
Idag har jag o sandra varit en sväng i skövde o kikat lite, hitta lite småsaker jag ville ha men väntar till nästa löning. Köpte ett par jeans åt syrran, riktigt najs är de, lite avis faktiskt. Efter skövde blev det en sväng till tiahölm för att kolla adams studentbal, riktigt fina allihop, bild på annie o kusin adam kommer längre ner :)
Ikväll har jag varit med sandra, malin o lollich. blev tv-spel, GH o FIFA! :D haha kul som satan! Tack för en gryyymt bra kväll tjejer! <3
Lite trött i ögonen nu men ska hålla mig vaken o tjötar med syrran i tele :D pöss på't !

//P´


Kommentarer
Postat av: Madde

de va ju riktigt fina =) nu såg jag bättre oxå :D du är bästa syrran som finns =) <3 PUSS på dig =D

2009-06-14 @ 02:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0