Sommar Sommar våt och het, Kom och lek en sommarlek. Lev ditt liv i den tid som brinner, som lockar: Stanna i natt...

Dålig uppdatering, men har haft en del för mig, t ex jobbat!
Midsommar var iaf bra, började med att handla med johanna, nyman, fredrik. Vi drog efter det ut till kinnarp för nått midsommar firande där, men va inte där så länge. Åkte sen hem o fixa mig o blev upphämtad av johanna, fredrik o nyman för nu börja ju riktiga firandet. Jag o johanna gjorde en grymt go tårta, som alla tyckte va god, mohahaha =)
Blev grillning, spel, tjöt, skratt o allmänt chill, med andra ord en riktigt bra kväll!
Lördagen bestod av jobb 12-18, lite segt o gå upp men bara att ta sig till jobbet o igenom arbetspasset. Efter jobbet va jag med sandra, blev chill o tjöt, du är bra <3
Idag har jag jobbat igen, camilla va här innan jag börja o planera inför tisdag o smöööögen! Hon kom till jobbet när jag hade slutat oxå för ännu mer tjöt <3 Som jag längtar till tisdag, ska bli gött att komma från stan trots att det bara är en dag.
Imorrn ska jag iaf va med bertaaa, kommer bli en heldel tjöt det känner jag på mig, innan det ska jag o camilla inhandla matsäck till tisdag, så snart blire soova!

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0