Upp o hoppa skaka rumpan.

Jag bara älskar vädret nu! Underbart är rätta ordet!
Började med att hämta syrran o sen iväg till stan för att betala stugan. När vi kom hem igen drog vi iväg mot svalnäs, jag, sandra, maddisch, lollich o mallan. Något najs det är där! Kom fram o åt pastasallad, men när det va gjort va det raka vägen mot vattnet, sköööönt! 19 grader i vattnet, o många grader i luften xD haha :P
Planera lite inför gotland iaf o sen blev det även lite "volley" i vattnet, kul o härlig dag.
När jag kom hem blev det mat, o allmänt chill. Alltid lika trevligt när hela familjen är samlad, inte varje dag det serrni! Jag åkte iaf iväg o hämta upp sandra, marcus o achmed o sen drog vi till skolan för beachvolley, malin o tapper kom senare oxå. Kul kväll !
Snart läggdags, imorrn blire gymmet med ss vid 9, så upp o hoppa skaka rumpan! haha
Mycket som ska hinnas med imorrn, suck.
Godnatt!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0