Is it true? Is it over? Did I throw it away? Was it you? Did you tell me you would never leave me this way?

Hallååå :)

Dagen började med att lollich kom hit en sväng, blev gh spelande ofc :) Sen fika jag lite med mamsen o papsen när lollo hade åkt till mallan. Sen vare bara att byta om o dra sig mot pa:s för jag ville ha en vitamin wells :) mumms! Vidare mot jobbet där det va kaos idag igen.. ahha men det gick tack vare att vi hade en helgo skiftledare, nämligen karro. Trots att det va mkt att göra hade vi kul på kvällen iaf, uppfyllnad av dipsåserna med utspilld ceasardressing på osv.
När jag kom hem från jobbet blev det lite chill o sen fick jag o lollich för oss att vi skulle flöta lite o kolla en film, så lollich hämta mig o vi drog till statoil o sen kolla vi på step up 2 the streets :) Grymt bra film med ett plus eftersom det finns en riktig snygging med i filmen, lr va säger du lollich? ;)

Ska väl sova snart, upp innan 9 imorrn / idag för att skjutsa bror till mackan för de ska iväg till gbg o fira midsommar.
Sen blire tårtfixande o allmänt fixande inför kvällen, grillning o chill med härligt folk.

//P´

Dagens outfit:



Lila linne: Gina tricot
jeansleggins : Vero moda
Tröja : Vero moda
Halsband: Isabella har gjort det :)

Kommentarer
Postat av: louise

håller med dig om snyggingen, helt klart! :D

2009-06-19 @ 09:37:38
URL: http://louiseahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0