I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you

Vakna utan att kunna prata imorse, men nu har rösten kommit lite iaf, mår bättre o bättre under dagen men orka knappt resa mig ur sängen imorse,. jaja , ska snart fixa mig nått att äta, magen pratar så att säga.
Nörda lite GH förut men inte lika kul längre när man kör samma tråkiga låtar hela tiden, tur att bror ska köpa sig ett GH metallica. Annars idag då, jo ska lämna tillbaka löshåret sen men det blir när mamsen kommer hem o ska även va med lollich ikväll. Så blir nog en bra dag trots min förkylning, hoppas jag är bättre imorrn oxå, ska ju faktiskt jobba igen.
Nej dags att fixa maaaat :)
Hörs senare! //P´

Syskonen Holmbäck, BÄST! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka snyggingar!!!

2009-06-10 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0