I'm gonna fight 'em off A seven nation army couldn't hold me back They're gonna rip it off Taking their time right behind my back And I'm talking to myself at night Because I can't forget Back and forth through my mind Behind a cigarette And a mes

Oj oj oj vilken kväll..
Började med att det va hyffsat lugnt på jobbet faktistk, jobba o hade rast vid 10 typ men hann inte ha mer än 20min innan martin kommer o säger att det kommit 2 bussar med australienska(tror jag de va) volleybollare o jag fick hoppa in.
Stog i DT:n o det va ju lugnt hade sofie med mig men det blev för mkt tryck i en kassa så blev själv i DT. haha shit! Kommer självklart massa bilar i DT:n så blev stopp där.. När nästan hela kassakön är borta är det total kaos i DT:n eftersom jag inte hade en enda beställning jag kunde packa, så fanns holdar på 20min o stackars sofie fick gå med de. Jag va helt slut o mitt huve va inte alls med men det gick till slut, nästan allt hade blivit rätt iaf :)

Sista timmen va lugn o bestod av uppfyllnad det som gick eftersom det mesta va slut, sen hängde vi med igen o hade förberett allt som gick att förbereda till stängningen, så det va gött. Skjutsa hem martin efter jobbet o nu sitter jag här, ska fixa nått att äta o poppa popcorn, sätta på en film o hoppas på att somna efter det :)

Bilder från Skövdes studentbal kommer imorrn! :)
Imorrn ska jag fixa naglarna igen, i behooov! :) Pöss på't!
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0