glider i sommartider

FÖRSTA DAGEN PÅ SEMESTERN!
Min måndag började med att åka o handla mat inför morgondagens roadtrip till smögen med camilla, kommer bli fettnajs!
Sen blev det liten sovstund för jag va trööött, o efter det stek på altanen med bror, vaaaaaarmt!
Vid typ 4 kom berta hit o vi gick hälsoslingan o tjöta järnet, gött o tjöta av sig lite, lr ska vi säga mkt ;) Blev en glass på donken oxå, göött! Fortsatte hemåt o kolla spelschemat för metaltown o tågtid hem på lördag natt.
Nu väntar jag på att lollich ska komma hem till fkp så jag kan hämta mitt linne o sen blire sova, ska upp nästan med tuppen imorrn, okej vid 8 typ iaf.
Men känner på mig att den kommer bli en kanondag :)

Nej om man ska spela tv-spel lr kolla på att bränna ny cd kanske.
//P´

Har ingen bild på dagens outfit men det har varit korta gröna shorts o grått linne, göttibött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0