Feel the rain on your skin No one else can feel it for you Only you can let it in No one else, no one else Can speak the words on your lips Drench yourself in words unspoken Live your life with arms wide open Today is where your book begins The re

Vaknade av att alarmet på mobilen ringde men väldigt passande i min dröm så fatta inte först att det va alarmet men men.. Sen somna jag om lite o snooza som jag är så bra på, vakna en gång av att Camilla ringde o ville låna min keps på jobbet oxå. Tog mig upp till slut iaf o åt frukost, skynda iväg till jobbet eftersom jag snoozade lite väl länge kanske, men om man bara vill ligga kvar o ha den där perfekta drömmen o önska att den vore verklighet så blire så... haha! Patetiskt!
På jobbet va det inte mkt att göra måste jag säga, fick stå i 1an idag , det va kul förutom att folk måste va både färgblinda o icke läskunniga eftersom de missar 2st stora röda skyltar som det står beställ här på .. haha suck..!
Jag o ss fick oss många skratt minsann. Efter jobbet åkte jag hem o duscha o så. sen hämta åkte jag o hämta camilla, tog en sväng förbi min älskade syster eftersom hennes mobil total dog idag så fick hon låna min gamla. Sen blev det mat o vi träffa camillas bror som skulle på bio o på en film camilla sagt hon vill se, så knäppa som vi är åkte vi till skövde för bio även vi 2 xD men men.. blev iaf "the hangover" Grymt bra film så att säga!

Imorrn blire iaf en sväng till tiahölm för kusin adam tar studenten, sen jobb 16.30-23.
Nu kommer jag inte på nått mer att skriva, förutom att jag saknar folk!
Sanna kommer hem snart iaf, några veckor kvar bara. Semester om 10 dagar, 6 arbetspass kvar innan. Som jag ska njuta av semester! Bort från denna stan ska jag oxå, helt klart!

//P´

Kvällens så att säga.

Kommentarer
Postat av: Camilla

För att du är så jävla snygg och vi är så jävla bra :D

2009-06-12 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0