Alla svar, jag vill ha Har jag fått nu svart på vitt..

Idag fixa jag naglarna igen, gööött! Nu är de kortare men väldigt snygga :) Linda är bra på det hon gör helt klart!
Efter det hämta camilla upp mig o vi köpte fika o åkte till ålleberg o satte oss, mysigt värre :) sen va tanken att vi skulle på bio igen men eftersom den filmen vi ville se inte gick så fritera vi wafflefries o nuggets ( eftersom jag råkade säga att vi hade fritös hemma) o även vitlöksbröd till det, mumma! Hyrde oss en film oxå o allmänt tjöta :) tack för en mkt bra kväll!
Imorrn ska jag,sandra o lollcih planera inför vår semester, hoppas vi hittar nån najs stuga på gotland :) annars blire tylösand! Jobb ska hinnas med oxå 16-20, kort pass.. inte varje dag..
För övrigt sitter jag o väntar på att maddisch ska komma hit efter jobbet, behöver henne nu..
fattar bara inte hur vissa kan va såna idioter o såra en så mkt som du.. mår superdåligt igen så får se om jag ens orkar blogga nu.. men ni lär märka när jag återkommer..
//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0