you make me feelgood.

Blev en lyckad helg :)
Fredag va helt galen o lördagen va oxå bra, extra bra blev den när john kom.
Blev 2 kvällar som bestod av fest hos simon, odd fellow o max :D Blev en del spelande av GH o Bomberman oxå!
Idag har vi tagit det lugnt va ute i överby med berta, maja o crippe. Sen åkte jag med maja o crippe som skjutsa hem mig. Ikväll blir det att träffa bästa camilla, tjöta, färga håret o som vanligt hoppas jag på en del skratt.
Hur håret blir kanske jag slänger upp en bild ikväll.
Imorrn blire back to work, 6.30-15! Kanon att få börja jobba igen o ha nått att göra o inte bara lata sig. Förhoppningsvis kommer jag igång med gymmet igen o jag o lollich ska till berget o springa nån dag (Y)

//P´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0