I feel your whisper across the sea I keep you with me in my heart You make it easier when life gets hard

Igår på min lediga dag sov jag ut läääänge, mamma väckte mig 14.15 o fråga om jag skulle med o kolla lägenhet åt syrran, o nyfiken jag är på lägenheter så drog jag mig upp o va klar på 15 min :) duktigt!
Efter det väntade jag mest på att jag o sven skulle hitta på nått, det blev film, tjöt, massa skratt o guud va jag saknat henne, bäst! Efter det hämta jag camilla o tjöta o chilla på donken, där träffa vi olof, erken o jakob. Drog ut till falks grav, överskattat helt klart, va som hände där ute är detaljerat skrivet hos canderssson.blogg.se
Efter falks grav drog vi mot falköping igen o jag o cmailla åkte hem till mig, startade mumien 2, jag bara älskar de filmerna! men båda somnade till filmen. Vaknade breve bästa camilla o blotta tanken på att jag va tvungen o ta mig till jobbet gjorde att jag bara ville somna om xD men väl på jobbet hade vi faktiskt ganska kul, tiden gick fort o efter jobbet kom berta, vi drog vidare mot camilla o sen till skövde för shopping! Träffade jossan i skövde, va ett tag sen o alltid lika kul att träffa henne! :)
Ikväll har vi varit hos sandra, chillat o skrattat. Längesen jag skratta så mkt, gillar er bruuudar! Fick träffa hennes underbara kattungar petrisch o lollich oxå, lika söta som vanligt. o ja de är döpta efter mig o lollo ;D Men petrisch va mest kelsjuk ;) Precis som jag helt enkelt :)
Imorn blire jobb igen 8-16, sen kommer john :D hihi På kvällen drar vi nog till nån fest, men blir nog nyktert eftersom jag börjar 7 på söndag morgon igen!
//P ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0