This is my life And people try to shut me down Put my music on And those people don't make a sound I'm in my own world

Vilken latis dag det har varit, john kom förut det blev film o tjöt :)
Senare vid typ 9 kom sandrisch o även lollich, innan det va det tjöt o en heldel skratt på altan med mamma, pappa, bror o hans kompisar. Vi fick nog årets skratt ikväll oxå ;D haha videokameror på kommunhuset? haha jaruuu kanske det ;D shitshitshit  ! Vid 23 tiden drog jag mig till jobbet för fika med bästa camilla, även där blev det massa skratt <3
Imorrn blire iaf gymmet med ss, kommer bestå av massa tjöt, förmodligen skratt o självklart biffa som in i.
Efter gymmet ska jag träffa bästa camilla igen o jag gillar't!  17-23 blire workwork!
Återkommer imöööra.

//P´

Kommentarer
Postat av: millisch

jag gillar't starkt!! <3 <3 inte en dag utan dig habbi ;)

2009-07-15 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0