scotty doesn't know ;)

Kan säga att jag hade en superbra måndaxkväll! Mkt lyckat!
Tisdagen va väl itne så pigg, men min älskade mami fyllde år så det blev att fira henne o vår present va ju bra ;)
Idag (onsdag) blev det jobb 7-16, kul dag på jobbet, väldigt härligt folk!
Efter jobbet träffa jag världens bästa sven <3 hade en del att tjöta om ;)
Sen träffa jag även några från spft06, ni är braaa!!!
Blev chill o sen även film, eurotrip! rolig film ;) sett den flera ggr o den blir aldrig sämre :D
Imorrn blire iaf kanske en promenix om jag orkar gå upp tidigt lr om jag vaknar tidigt. sen blire iaf träffa emelie o skövde med henne o på kvällen ska hinnas med att träffa mina underbara kusiner, o grilla o ha kul! Lär bli kul, vi är ju grymma ;)

Denna veckan alltså, om jag nnu inte hinner blogga mer lr inte orkar lr nått..
Måndag: sandra, sen måndax med camilla o johanna m.fl ! :D
Tisdag: fira mammseeen <3
onsdag: jobb 7-16, träffa sven o sen träffa några från spft06!
torsdag: kanske promme, träffa emelie o kusinträff!
fredag: kanske gym, sen tutthättan med emelie o måla hennes lägenhet.
lördag: fortfarande i tutthättan o åker nog hem eftermiddagen, sen blire kalas i kinnarp för camilla :)
söndag: va med bästa camillaaaa linnéa andersson <3

//P´

Måndax:


Sven:


Outfit för kvällen, (kassbild):

tisha: fått av syrran (H&M??)
linne: gina tricot
jeansleggins: fått av syrran (gina tricot)
halsband: studentpresent från kusinerna :)

Kommentarer
Postat av: millisch

för att petra är bäst i vääärlden <3

2009-07-09 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0