My time, everything feels fine, goodbye

lördagen va en väldigt trevlig kväll, blev chill förfest hos mallan d, nykter för min del.. När de andra drog ut mötte vi upp sven först sen vidare mot valentino o träffa johanna o sen eldorado för pizza o hem till mig för att sova :)
söndagen va seegt att gå upp.. gick tillslut, åkte till jobbet o va en heldel att göra, helt slut efter men träffa camilla så det blev en helmysig kväll igår, 2 filmer, färgning av camillas hår, mat o även film att somna till..
Idag vakna jag hos camilla vid halv 7 eftersom hon börja jobba 7, fick skjuts hem o sov lite till, vid typ 20 över 10 väckte mamma mig, skulle till skövde o hälsa på farmor, blev även en sväng till stan för mat o kolla lite på intersport, mys att hela familjen faktiskt va med, inte varje dag man umgås hela familjen holmbäck ;) blev en sväng till tidaholm oxå för ombokning av min tatueringstid o mamma boka tid oxå :) På onsdag gäller det för min del, hihi något nervös redan nu. men det lär bli kanon!
Varit en sväng i stan med lollich precis o väntar på henne nu, sen blire mys o chill :)
Imorrn äre dags för jobb igen 6.30-16 o på kvällen kommer john hit o det blir grillning hos camilla.
//P ´

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som de kommer smaka gott=) uppladdning inför tatton lr? ;)

2009-07-27 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0