live your life!

Metaltown, som jag längtar tillbaka.. Go musik, stämning o väldigt trevligt sällskap :)
Hade två helt grymt bra dagar i frihamnen, o avslutades med Marilyn Manson :) ! GREAT!

Sov typ en timme o sen va det iväg mot gotland som gällde :)
Har haft kanonväder hela veckan, så brunare är jag o jag gillar't! Sola en heldel o bada ofc! Blev lite chillfestande ons o fre, drog in till visby o tanken va att gå på Adam Tensta men vi chilla på strandpromenaden ist o vi hörde ju faktiskt Adam Tensta ända ner dit ändå. Orkar itne riktigt skriva i detalj men kan säga att det har varit en kanonresa, o en oförglömlig resa! Tack lollich för veckan! :D

Idag ska jag va med sandrisch, stackarn kom aldrig iväg till gotland för hon har brutet nyckelben :(
Ikväll blire Camilla o Måndaxklubben! :)
Hare najs!
//P´

Emelie o jag, lördagkväll på Metaltown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0