Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din <3

ojoj så trött jag varit idag, men ändå väldigt bra dag :)
Jobbat 6.30-15, jobbigt men kul! Efter jobbet vänta jag på syrran som sluta 16, så jag slapp gå hem xD lat som jag är..
Blev grillat när vi kom hem, mumms!
Duscha, o fixa lite. hämtade upp mallan, drog vidare mot tiahölm, där blev det fotande, skratt, tjöt, ännu mer skratt o träffa john :)
Åkte hem mot stan, tog upp sandra påvägen o hem till mallan för lite chill, nu är jag hemma o väntar på att alla bilder från mallan ska tas emot.
Imorrn ska jag troligtvis få träffa 2 efterlängtade favoriter, lollich o sven :)
Japp ledig imorrn o det känns gött! :D
//P´

Kommentarer
Postat av: lollo

äntligen :D

2009-07-23 @ 06:36:09
URL: http://louiseahlin.blogg.se/
Postat av: malin

svar: tack sjääälv. saknat dig också gömman! <3

2009-07-23 @ 13:27:17
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0