jag tänker på en ängel

Fredagen i tutthättan bestod av målning av bertas lägenhet, blev kanonfint. vidare för mat - pizza på BEIRUT! kanon gött! Sen vidare mot bio - Brüno, oj oj oj vilken film mkt skratt o "porr" ;D haha bra film helt klart ett film tips! Sen till simon för att sova, men blev spel o skratt o sång innan det, lite smsande oxå, men det är så det ska va!
Vaknade lördagen alla tre va sega som fan, orkade knappt ta oss upp. men till slut gick det o vi begav oss mot emelies lägenhet, jag skulle låna hennes hörlurar till mobilen eftersom jag glömt mina hemma o hade en nästan 2 timmar ensam resa framför mig. Började min resa iaf, första stopp Vargön, sen Herrljunga o sist falköping - hem ljuva hem. :)
Tog supersnabb dusch o begav mig till jobbet med bästa camilla för att sorgligt men sant säga hejdå till emma som hade sin sista dag på jobbet i lördags :( Sen hemåt, där tydligen annette, tommy o mina favorit vovvar fanns, säger jag itne nej till blir alltid mkt skratt när de är här :) Vi drog senare ut mot kinnarp på 25års fest för att fira camilla, drog oss in mot stan för att jag börja bli trött, men gjorde mellan landning hos jakob som hade fest o plocka med oss sandra. Blev en riktigt lång kväll o efter att ha skjutsat hem lollich trodde vi att vi va pigga men både jag o camilla somna i min säng så hon sov här :) Hela dagen har jag varit med min bästa camilla, du betyder nått enormt <3
Har varit en väääääldigt flötdag! Chips, ostbågar, godis, popcorn, bio, filmer, donken, allt en flötdag kan innehålla! :D
Nu tänkte jag kolla en film, imorrn (idag) blir det tidaholm med sandrisch :D kan bara bli bra!

//P´

Berta målar <3



Bror somna i MIN säng efter jobbet



Du är underbar, bästa camilla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig världens finaste vän <3

2009-07-13 @ 17:18:26
URL: http://canderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0