Hate crew deathroll

Tisdag: Blev work 6.30-16 sen på kvällen kom john o vi åkte till camilla för grillning o chill, mysigt värre!
Onsdag: Va en ledig dag, jag, maddisch o john åkte till tidaholm, för jag skulle äntligen göra min tatuering! :D åh gud så bra den blev, gjorde typ inte ont heller så det va gött! Sen åkte maddisch hem o jag o john gick hem till honom o kolla på film, lite simpsons oxå, som jag somna till dock ;) haha o så va vi ju allmänt knäppa. Lite senare drog vi till hanna för att äta tacos, trevligt värre! Vid 9 gick vi mot john igen o det blev ännu mer urflippat. Maddisch hämta mig vid typ kvart över 10 o så blev det hem till fkp igen..
Torsdag (idag) : Work 6.30-16, tiden gick fort idag iaf :) Väntar på emelie o simon nu, senare ska jag även va med bästa sandra o kanske oxå bästa lollich :) blir det vi är bäst på.. chill!

Imorrn blire work igen 6.30-16 o sen kommer john :)
//P´

tatueringen :)

Kommentarer
Postat av: sandra

puss på dig :D <3

2009-07-31 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0