You've gotta live every single day, Like it's the only one, what if tomorrow never comes?

Låttips: Nickelback - Never gonna be alone

Dagen började med att lollich hämtade mig, åkte till skolan o skrev upp oss på listan om va vi ville jobba med i ett grupparbete i historian, sen åkte vi ner till f-huset o hade UF. Efter det hade vi håltimma som vanligt.. men rätt gött o chill ibland faktiskt. Go mat vare oxå, min favorit färsfrestelse :D mumms! kanon skolmat på en fredag! :D
Sen satte vi oss i cafeterian o chilla, planera lite bus o fick oss en heldel skratt. Sista lektionen var matte c, gick seeegt somna nästa :S usch hatar genomgångar. Men jag fattar ju faktiskt matten nu för tiden, alltid något lix :D
Efter skolan åkte jag, lollich o malin till stan o prata med hon på sani o kolla lite i affärer.
Sen skjutsa lollich hem mig. Blev lite tjöt på vägen hem, asså säger bara en sak.. killar är väääldigt konstiga, drf lever vi singellivet istället, lr hur lollich ? ;D
Nu sitter jag här o chillar, men borde städa tänkte därför bara fixa att starta en ny bränning av cd till bilen, tröttnar så fort på mina skivor eftersom jag åker bil jämt xD haha ska bli bättre på att cykla när det blir lite varmare ute så man inte halvt fryser ihjäl. Snart kommer maddisch hit, blir tjöt o fix. Senare ska jag iväg till jobbet, efter det blire snabbt hem o duscha o sen förhoppningsvis träffa flickorna, malin, malin o lollich. Ni är braa ! <3

Men hare gött så ska jag fixa en cd o börja STÄDA! :D höhö 3/5 inte kanonkul ;P
CIAOCIAOCIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0