You'll find that nothing's lost forever

En seg tisdagsmorgon imorse asså, började med historia, jag o malin underhöll oss själv med "inte kul" o "förhelvete lars-olof" haha shit ja det va kul, tack malin för att du förgyllde den historialektionen ;)
Efter det vare dags för lite marknadsföring o UF :) haha ja vi kom ju fram till lite iaf, men nu ska vi allt ta tag i detta så det blir bra. Sen hade vi lunch, o kör efter det :)sista lektionen va matte c, men jag förstod verkligen allt idag o tyckte det va lätt, det va faktiskt lite kul. Inte varje dag Petra förstår sig på matte c, men det känns som att det bara blir enklare ändå.
Efter skolan åkte jag o malin till pellviks, PR slamsugning, Ringius fastighetsbyrå o Elektrohuset o försökte få med de i vårt reklamblad o det gick kanon med pellviks o PR iaf! :D När vi va klara med det blev det InterSport o prova träningsoverallen o beställa :D kanonkul! dit kom även Berta, sen kolla vi lite på VeroModa oxå, sen åkte vi hem, släppte av malin o berta o nu sitter jag här, men ska äta snart för ikväll blire trääniiiiing :D:D 5/5, kanonkul! :D

HARE GÖTTT!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0