when you say nothing at all

Dagen började med att jag o mamma trodde att pappa hade tagit bilen för att vi inte hitta nyckeln först  xD men det visa sig att han inte hade det :) 
När vi kom till skolan va det dags för marknadsföring o sen UF, blev en del gjort på marknadsföringen iaf, ändrade datumet för provet oxå, så det blir nästa vecka ist. Efter lunchen hade vi kör o sen håltimma. Sista lektionen va matte c, hann inte göra speciellt mkt eftersom det va en lång genomgång.. Så idag blire att plugga lite matte o marknadsföring o om jag orkar så blire att städa rummet oxå, det behövs ;)

Imorrn har vi faktiskt sovmorgon, ska bli gött! Vi har två lektioner, affärskommunikation engelska med Marta o marknadsföring :) Slutar nån gång efter ett tror jag :) gött :D

Men nu ska jag chilla lite, sen blire att ta tag i pluggandet. Ingen träning för min del ikväll, träningsvärken sen helgen sitter i o mitt huvud dunkar :S inte kul, INTE kul..

CIAO CIAO!

Lite bilder från dagen:

Kommentarer
Postat av: Malin

gillar nya posen måste jag säga ;P

2009-01-21 @ 15:12:24
URL: http://mmalindahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0