What do you want from me?

Dagen började lite lätt med att jag hämta malin o vi åkte till skolan, hade affärskommunikation engelska första lektionen, med nya favoriten Marta Brobjer :)
Sen hade vi lunch, blev flumm som vanligt o ofc chill i f-huset, sen hade vi dagens sista lektion, ja vi ska ha 2 lektioner varje onsdag denna terminen, typ värt ? nej kanske inte men väääldigt chill! sista lektionen va iaf marknadsföring o jag fick lite gjort :) Efter lektionen åkte jag o lollich med malin till thorells en sväng, alltid trevligt o träffa ingela o folket där :)  Sen skjutsa jag hem malin o åkte sen hem o fixade i ordning lite mat, lr jag värmde det mamma hade fixat o så gjorde jag iaf egen sallad, ( bild kommer längre ner ).
Va en sväng o handla med mamma förut, o sen åkte jag ut till frisören berta o hon färgade mitt hår, tjöt hanns även med ofc. Riktigt najs blev det o jag är en mkt nöjd kund på bertas frisörsalong ;D ( även bilder från salongen kommer längre ner o resultatet :D ).

Nu ska jag äta nått, chilla, kolla tv o sen sooova :D höhö 1 lektion imöra o sen projektarbete. På kvällen imorrn blire träna kidsen o även träna :D yäääy ! innan det blire nog den omtalade städningen jag har tjötat om nu ett tag. pallar inte mitt rum själv längre så xD

men men allt för mig idag, återkommer imorrn! PÖSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: malin

snyggpetraaaa :D <3

2009-01-22 @ 00:14:47
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0