knockin' on heaven's door.

You start to wonder why you're here not there..


Dagen började med matte c, gick bra. Sen hade vi håltimma, jag o berta plugga, duktiga som vi är :) När vi skulle ha historia får vi veta att den blir inställd för att vår lärare är hemma med sjuka barn... Så jag o berta åkte till donken o fika, behövde kaffe*! :D Chill o tjöt blev det o jag kunde inte ha bättre sällskap, alltid vid din sida berta <3 va som än händer så löser vi allt! :) Sista lektionen va affärskommunikation engelska, gick galant o jag diggar verkligen Marta :P hon är grym!  Efter skolan skjutsa jag hem malin som vanlgit o åkte hem o chilla lite, kolla family guy o åt o så :) lite senare åkte jag o papi o kolla på bilar, shit va fina bilar det finns synd dock att saab 9-3 kostar mkt :(
När jag kom hem blev det ännu mer chill o plugg... prov på onsdag, men det ska nog gå bra, är ju marknadsföring så det är bara läsa läsa läsa... Blir att lägga sig tidigt idag, försöka iaf, annars kommer jag inte orka med morgondagen.

Nu blire mer plugg o chill till bob dylan :)
hare gött! XOXO

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, alla har sa konstiga smeknamn i Falkoping! berta, marta, och vad finns det mer? Rut?? Jag fattar inte vem som ar vem :o (:

2009-02-01 @ 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0