tro & tvivel

Då va första skoldagen efter lovet avklarad, va ganska chill ändå, lasse första lektionen betyder bara en rolig o chill lektion. Efter det hade vi larsa i nyrenoverade skolan, höhö känner oss lite bratiga som får gå där men gött skare bli när vi fått våra skåp o så där, o nya schemat kommit ut. Sista lektionen va svenska, läste o prata om olika dikter typ, ganska chill den lektionen oxå. En bra start på sista gymnasieterminen. Hade även praktik, men jag o emma va itne taggade för't så vi kolla bara på lite frågor vi ska ha med i det vi gör, sen sluta vi för dagen vid typ 11.40 ;)

Senare blire att träna kidsen o lägga sig tidigt för imorrn ska jag va på skolan vid 7.45 för då blire jönköping :)
Jag gillar verkligen företagarprogrammet, tror faktiskt inte jag hade velat gå nått annat känner man nu efter sådär typ 2,5 år med en alldeles helt underbar klass o bästa lärarna, med undantag för vissa ;) hah!

Nu ska jag iaf skriva rent min affärsjuridiksinlämning o sen blire kanske film, ska även handla nått att äta till imorrn :)
måste tillägga att dagens musik får faktiskt bli......:
Håkan Hellström
Lars Winnerbäck


PUSS"

Kommentarer
Postat av: malin

det glädjer mig att se håkan hellström som dagens musik. mer sånt petra :D höhö! håller också med dig om att vi är en helt underbar klass :)

2009-01-08 @ 15:11:18
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0