Pool of booze, booze, booza

Det tog sin tid förut när jag o malin va ute i affärerna, gick inte så bra heller. Ingen kan ju va med i denna lågkonjunktur.. Inga bra tider just nu med andra ord, fick med Dina försäkringar o Mc Donald's iaf, alltid något lix. Efter att vi va klara skjutsa jag hem malin o sen åkte jag hem o kolla på film, Beethoven. Somna i kanske 5 min o sen la jag mig o kolla på miami ink, lätt att jag ska göra tatuering antingen nu 2009 lr 2010. Nu har jag precis kollat klart på Grammisgalan, tattigt att folk är så fulla när det finns chans att de ska ställa sig inför svenska folket o prata.. Inte riktigt rätt vinnare på allt heller, men det är ju så det kan va.. Man kan ju inte göra mer än att rösta på sina favoriter.

Men nu ska jag alldeles strax gå o borsta tänderna o göra mig klar för att sova, blir nog att kolla på spider-man filmen sen som går på 2an om jag orkar o inte fastnar i min bok ist :) Men ska försöka somna tidigt iaf så jag orkar med morgondagen, då blire skola, träna kidsen o träning :) mkt som startar samtidigt men ska bli gött o komma igång igen efter ett väldigt slappt lov.


Ha det chill, så hörs vi imöra igen :) PUSSS!



Musik idag:

Volbeat
Anagoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0