Nobody said it was easy

Dags att blogga lite om helgens alla bravader tänkte jag, så förbered er på ett långt inlägg ;)

Henrik Andersson

Lördagen började tidigt, gick upp vid 6.30 o blev hämtad av Emilia vid 7.10 kanske lr nått. Daniel, Ellen o Rebecca var oxå med, vi åkte vidare mot Hjo för träningsläger. Blev en del skratt på vägen dit, när vi väl var framme blev det frukost nr 2, sen packa vi upp lite o förberedde oss för dagens första träningspass.
9.00 började lördagens första träningspass som var 1.5 timme långt, vi hade VIP besök av Henrik Andersson, som varit proffsspelare i Tyskland. Ett roligt o lärorikt pass men även väldigt jobbigt. Efter det hade vi en fika paus, blev mackor o frukt. Sen vare dags för träning igen, ännu ett 1.5 timme långt pass med Henrik, lika kul o jobbigt :) När det passet va över gick jag o Emma ut en sväng, kallt vare men en mysig stad. Fina bilder fick jag oxå, lägger upp några längst ner :) När vi kom tillbaka var det lunch o sen dags för dagens sista träningspass, även det på 1.5 timme ;D mkt träning, men så det ska vara på träningsläger, men detta passet höll vår YK i. När dagens alla träningar va slut o alla hade duschat gick vi o åt tacos :) mumms! Sen vare film, bus, tjöt o skratt som gällde ;D ahha shit, det va verkligen en rolig dag. Det hanns även med att spela lite jeopardy, Henrik va faktiskt oxå med en liten stund, det va kul.

Söndagen började med en militärisk väckning, trötta som vi va gick vi sedan upp, jag packa typ klart allt innan frukosten, sen vare bara att förbereda sig på en 1.5 timmes lång träning igen ;) Det va sista träningen som Henrik höll i , eftersom han va tvungen att hinna med sitt flyg upp till Umeå. Efter den träningen blev det lite autograf skrivande för Henriks del :P haha Men vi tackar honom enormt mkt för att han ville komma o träna oss, grymt jobbigt men rolig helg har det varit. När Henrik hade gått va det dags igen att få i sig en macka o frukt, sen vare dags för en träning i 1.5 timme igen,, men denna gången va det en träning med bara matcher. Det va min sista träning för helgen, eftersom jag va tvungen att åka tidigare, de andra hade 1 timmes fysträning kvar ;) mohaha men vi åt iaf lunch innan jag åkte. När jag kom hem somna jag typ direkt, hade inte fått så mkt sömn på lägret. Sen vare iväg till jobbet, inte kul inte kul. Skulle ju va roligare att jobba om man känner sig lite uppskattad, men tur jag hade maddisch som är bäst <3

Idag vare dags för skolan igen, första dagen med nya schemat. 3 lektioner, först ut va matte c som vanligt, sen håltimma på 2 timmar. Efter det vare historia, ingen lärare så den va inställd... Sista lektionen va med härliga Marta, helgo människa asså :) Men vi gillar't. Nu blire plugga lite snart, lär somna i böckerna.
CIAO!

  BK FALAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0