never think..

Dagen började med religion, sista lektionen med lasse :( inte kul, inte kuuul... sorgligt asså!
Efter det va det dags för sista lektionen med larsa, han bjöd på fika det va najs, sen fick vi sluta, men jag emelie o malin nöta lite vid de nya datorerna :)
Sen hade vi svenska o det blev lek o fika, 5/5, kanonkul! :D kommer kanske inte sakna ämnet svenska men kommer nog faktiskt sakna ewa, hon är faktiskt en mkt bra lärare.
till sist hade vi praktik, nu börjar det gå framåt med adresserna o enkäterna jag o emma håller på med, de ska sedan skickas ut till gamla företagarelever :)

Efter skolan åkte jag hem, åt, chilla o sov xD skräll ?;P
ikväll har jag varit hos syrran en sväng, blev lite tjöt o sen åkte jag vidare till träningen, riktigt go träning men jobbig som fan! Men kul hade vi. Jag o emma vann mot filip o daniel :) moahhaha :D haha
Ska sova snart, imorrn kommer nya schemat ut för VT :P ska bli kul o se det, äntligen! Det blir även att packa o sola, eftersom jag totalt glömde bort solningen i onsdags :O konstigt men sant!

Tjoflöjt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0