live your dreams, life's waiting to begin

Modevisningsmötet förut tog kanske typ 1 timme, sen jobba vi lite med manus o affischen, vi fick oss några goa skratt :)
Efter skolan skjutsa jag hem malin o lollich , tog upp pappa på vägen, sen skjutsa jag hem andra malin o sen åkte vi hem. Jag fixa mat o efter det blev det lite chill o sen gjorde jag i ordning mig inför träningen.
Köpte mig en pizza när mamma hade hämtat mig, åt halva o det är ändå en pizza med typ allt på :O men är man hungrig så är man. Imorrn blire sovmorgon igen, maddishc kommer hit när hon slutat jobba o sen ska jag jobba 18-21.
Idag kom även Family guy säsong 2 :D:D:D 5/5, kanonkul! :D

Nu blire snart sova, är extremt trött o vill va pigg imorrn :)
CIAOO!

Det är här jag sitter varje kväll o skriver min blogg, m m ..


Bilder från 3timmars rastens chillande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0