Låt din stjärna visa vilken väg du ska

Dagen började med en go sovmorgon, gillar't ! :D
Hämtade malin o åkte vidare mot skolan, första lektionen va engelsk affärskommunikation, kuul som vanligt :)
Efter det va det lunch o sen hade vi prov i marknadsföring, kändes som att det gick bra o jag skrev nått på allt :) godkänt blire nog iaf :) Efter den lektionen va det möte med modevisningen o sen hade vi studentfotografering.
Efter skolan åkte berta med mig hem, vi fixa en good romantiskmiddag innan vi tog tåget till gbg, kikade lite i affärer o fika på condeco innan vi gick till tåget hem.

Imorrn blire bara praktik i skolan ,gött! Efter det blire hem o chilla o förmodligen kolla family guy ;P bror har ju fixat ännu en säsong åt mig, så nu har jag ju säsong 3 oxå :) snart kollat klart på säsong 2 som jag fick förra veckan xD haha jaja :P På kvällen blire iaf träna kidsen o träning :) ska bli gött, nästa helg äre tävling hemma i stan.

CIAO!


Bilder från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0