jag har saknat ditt skratt

Dagen började med ie o det va en väääldigt flummig lektion, men det är så det blir efter kvällen innan då jag, malin o malin flumma ur totalt på msn xD haha shit! Men har inte jättemkt kvar på det vi skulle göra på lektionen så det va ju lugnt ;D haha byggarna störde oss lite oxå, lr det va mer larsa som sa kom hit o kolla nu ska de sparka ner väggen xD haha asså seriöst ofta larsa säger så xD kul vare iaf :)
efter ie va det dags för ett möte tydligen som jag fick reda på typ 3 min innan det börja lr nått.. så det kan va om torbjörn glömmer informera. Efter mötet gick jag iaf på lasses lektion, det betyder bara chill, skratt o världens goaste lärare. Efter det va det svenska, prata bara om våra böcker. När svenskan va slut va nästa lektion historia, inte kul inte kuuul.. palla fördjupningsuppgiften oxå :S usch! Sista lektionen va iaf, affärsjuridik, oseriöst som vanligt. Sist men inte minst hade vi modevisningsmöte o vid typ 20 över 4 åkte jag, malin, malin o emelie till stan, där jag o malin sa hejdå till malin o emelie o sen boka manikyr inför stundenten för mig :) samtidigt som bertooolf <3 5/5! kanonkul! :D
Skjutsa sen hem malin o jag åkte hem o chilla o kolla lite på the hills en stund oxå. Har storhandlat med mamma o även kollat på filmen om Lars Winnerbäck som gick på 1an :D Jag gillar't! Han är gryym o hans texter är kanonbra.

imorrn blire religio, ie o svenska o sist praktik. På kvällen blire träning igen :D ska bli gött o får hoppas på att axeln håller.
Nu ska jag försöka mig på att skriva klart min ie-inlämning :)
Arrivederci!






Lars Winnerbäck - Tidvis
jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går

det har tidvis gått bra
tidvis har skakandet lagt sig
ibland har jag vaknat på morgon
och gjort det jag ska

men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0