In this city

Dagen började med att jag kolla lite halvt på film, sen upp o in i duschen o iväg till berta <3
Hos berta blev det chill, tjöt o lite spelande av mario kart :D höhö jag blev hyffsat bra på det till slut;P
Sen skjutsa jag berta till hennes buss, hon skulle ju till trollhättan igen. Jag åkte snabbt hem o slängde i mig lite mat, då menar jag att det verkligen blev typ slängde i mig mat xD hade lite bråttom, chefen hade ringt när jag va hos berta o ville att jag skulle jobba 18-22, o jag kom hem vid 17.30 typ så lite bråttom va det allt.
Kom iväg till jobbet iaf o hade hela 3minuters marginal till att jag skulle börja :D höhö jag är gryym ;)
Va väldigt lugnt till en början men sen blev det totalt kaos, vi tog emot sista gästen vid 00.15, då vi egentligen skulle varit därifrån hela personalen, så ja lite o göra kan man säga.
Det betyder att det inte blev nått plugg lr städning av garderoben igår heller, så med andra ord ska jag ta tag i det idag:)
Nu blire nog se på nån film så jag blir trött, är ganska uppe i varv efter jobbet just nu. Men hare braa allihop, o lev livet! Ett mkt bra motto som jag har. Nej mitt fulla motto måste nog faktiskt bli : Lev livet o njut av det, samtidigt ångra inte något då blire bara jobbigt.

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0