I'm trying to figure out what else to say

Dagen började med marknadsföring, det gick bra för mig faktiskt, satte i hörlurarna o koncentrerade mig på mitt. Efter det va det dags för UF, vi köpte guldmål o satte oss med ekonomin, det gick faktiskt riktigt bra idag. Sen gick vi o kolla på en musikredovisning, o gick lite tidigare för att hinna till historian, där vi fick en uppgift så vi kunde äta o fick göra uppgiften när vi ville, men även det hann vi med efter att vi ätit. Sista lektionen va iaf matte c, det går bra nu faktiskt, det blir inget uppehåll för min del med matten när alla är på apu, men kanske mer på bättre tider o så ska jag göra om ett prov, jag fick välja själv vilket så tar det senaste. Det ska nog gå fint med matten skulle jag tro, känner mig taggad för skolan nu faktiskt :O konstigt men känner verkligen att jag vill plugga o få klart allt direkt ist för o skjuta upp allt. Efter skolan va jag hemma en stund o sen har jag varit iväg o solat, tänkt över lite saker o sen även handlat. Ikväll kommer syrran hit, o jag ska även packa för imorrn bär det av vid 6.50... jag kommer va zombie, men kul skare bli, så nästa blogginlägg kommer troligtvis inte förrän söndag lr måndag, hare gött tills dess så återkommer jag när min träningsvärk kommit efter helgen xD
TJOFLÖJT! :D


våra snygga tröjor i modevisningsgruppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0