I'm feeling strong and I'm moving on

Sitter just nu i vårt lilla grupprum i f-huset o chillar med de goa töserna , malin, lollich o sara :)
Vi har haft en rast i 2 timmar hittills o det är 1 timme kvar sen har vi möte med modevisningen.
Idag blire plugg när jag kommer hem om jag orkar. Städa oxå kanske, skulle ju behövas. Men känner mig starkt sugen på att göra hallonpaj, det skulle inte sitta fel, bekymmret är bara att det inte finns hallon hemma..
Jag o malin sitter o bloggar, lollich o sara kollar på asos xD haha kan vi bli mer chill lr ? :) Känner på mig att sista terminen på gymnasiet kommer bli lätt bäst asså! BUUUUSIGT värre ;D höhö avslöjar inget men kul kommer vi ha.

Återkommer senare ikväll, men så länge kan ni ju alltid lyssna på en bra låt.
Christina Aguilera - Keep on singing my song

 CIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0