I take my time, there's no need to hurry

Idag har jag bara chillat, legat o kollat lite tv o så :)
Har nästan läst ut min bok oxå, grymt bra har den varit faktiskt, över mina förväntningar.
Om ett tag ska jag iväg o sola med Sandrisch, ska bli riktigt gött!
Efter det blire nog att baka, chip-cookies <3
Imorrn äre dags för skolan igen, ska försöka läsa ut min bok oxå o skriva recension om den oxå. Sen även skriva en rapport om studiebesöket på IKEA så jag slipper att tänka på att göra klart den. IE ska jag oxå försöka få klart innan torsdag så kanske man slipper gå på larsas lektioner om man är klar, man får ju hoppas iaf.

Återkommer antingen senare lr imorrn :)
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0