I remember

Blev chill förut innan träningen. Kidsens träning blev braaa, körde match o lite men snäll fys idag eftersom de ska ut o tävla i helgen. På vår träning höll jag o emma i uppvärmningen, blev mattgymnastik, haha alltid lika kul faktiskt. Sen blev det lite serveövning o mottagning o även lite flackspel :) wiie jag gillar flackspel, kuuul :P
Efter det mötte jag o emma, vår tränare o hennes syster i en dubbel, en lärorik match men samitidigt oxå väldigt jobbigt. Till sist körde jag o emma en match till mot fredrik o nån mer vem det nu va XD haha nån motionär vare iaf.
Skjtusa hem emma efter träningen o sen hem o chilla, kolla family guy o äta o dricka massa vatten :)
Nu ska jag alldeles strax stänga av datorn, kanske kolla ett avsnitt till av family guy o sen sova. Imorrn äre fredag då äre skoola o fest i skövde som gäller! :D Min käre bror kommer hem oxå :) men träffar nog itne honom förrän lördag ändå..

Hare gött! CIAO!

imoooorrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0