Heaven light a way for a fallen

Nyår blev väl inte riktigt som tänkt, men jag hade kul ändå. Emelie o Sofia gjorde det till en kul kväll :)
Hah efterfesten blev ju rätt rolig xD Kim blev typ galencrazy o förbannad lr nått, o försökte få ut folket ur lägenheten, eftersom vi skulle sova. Dagen efter mådde man ju lite halvt dåligt om man säger så.. men blev bättre framåt eftermiddagen / kvällen. Jag o berta va ute o gick en sväng o lekte lite, tack berta för att du finns,du betyder mkt <3
Jag sov där en natt till eftersom städningen tog lite tid, men det blev pizza o kolla film, gött det :)

Åkte hem igår (fredag) trevligt o komma hem, fick pizza igen xD sen kom malin, malin o lollich en sväng , det blev film, chill, tjöt o flöt :) tack tjejer för att ni kom ikväll <3 Tur att jag har er :)

Imorrn vet jag inte riktigt va som händer, blir kanske städa lite, ska iaf till syrran o tjöta när hon kommit hem från jobbet o sen skjutsa hem berta oxå när hon kommer med bussen från tutthättan :)

PÖSS!



I'm confused, why?
Don't treat anyone like this if you're just friends.

Kommentarer
Postat av: malin

du är braaaaaaaaa <3

2009-01-03 @ 16:35:49
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/
Postat av: Malin

<3<3<3

2009-01-05 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0