god damn you're beautiful

Nu sitter jag här o har precis kommit ur duschen, så har handduken på huvet o ska fixa håret alldeles strax :)
När jag har fixat mig o ätit lite så ska jag åka ut till berta en sväng för ikväll åker hon till trollhättan igen. När jag kommer hem sen ikväll lovar jag att jag ska faktiskt plugga så jag har det klart, lr iaf renskrivningsklart. Om jag hinner så ska jag städa ur garderoben oxå.
Men nu ska jag göra mig klar, ha det bra!
Btw skolan börjar snart igen, ska bli både skönt o tråkigt. Man vill ju just nu bara att det ska ta slut o man kan ta studenten, o sen förhoppningsvis kommer jag in i Örebro o kan börja på nytt där, ska bli gött.

PUSSHAAJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0