Feels like you're miles from here, in other towns with lesser names

Gårdagen blev att jag vakna sent men gick upp o duscha sen åkte iväg o handla lite till syrran. Efter det åkte jag till syrran, blev lite tjöt. När jag kom hem chilla jag i soffan o kolla på Family guy :D Sandrisch ringde o jag hämtade henne, vi drog vidare in till stan igen o hem till mig. Chilla o tjöta sen blev det mat o vidarer för att köpa godis o skjutsa hem berta :) När vi gjort det åkte vi direkt till Skövde för att kolla på bio. Vi kollade på filmen Allt flyter, helt okej film faktiskt, jag brukar inte gilla svenska filmer men denna va en film att rekomendera. När vi kom till Falköping igen åkte vi till Donken för att hämta mat åt syrran, lämna maten sen skjutsa jag hem sandra. När jag väl va hemma chilla jag i soffan igen o kolla på Family guy :D me like it.

Idag blire att plugga lite o kanske att jag orkar städa xD skulle behövas. Senare ikväll kommer bästa berta, så jag kommer överleva även denna dagen :)

Pösss!

I'll try.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0