får jag veta vad du tänker..

Dagen började med marknadsföring o UF, sen vare lunch o efter det kör. Kul körövning! :D Håltimma efter det o sist hade vi matte c som vanligt. inte kul INTE kul.
Efter skolan åkte jag hem o plugga, somna xD haha åt o kolla på family guy, va iväg en sväng o sola förut oxå o sen blev det mer plugg när jag kom hem.. Nu ligger jag i sängen o det är plugg som gäller fortfarande... Ska kanske ta glass sen funderar på't :P Ne ska väl fortsätta plugga då...

HARE GÖTT! XOXO!


saknar dig...

En låt värd att lyssna på..
Thåström - Stjärna som är din
Jag önskar dig allt vackert för du är
Det bästa som jag vet

Kommentarer
Postat av: malin

peeeetra holmbäck <3

2009-01-27 @ 23:09:29
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0