far away, miss you

Det blev inget meddo förut, kom aldrig iväg. Men blir troligtvis meddo på söndag med sandrisch ist :)
Ikväll har jag bakat kakor som jag lovade martin, så idag (lördag) ska jag bjuda på kakor på jobbet snäll som jag är. Efter bakandet blev det Let's dance, det va inte många som va bra asså, t ex blondinbellas insats, vadå böjda ben hela tiden :O såg jättekonstigt ut.. Jaja det blir väl bättre framåt i programmet kan man ju hoppas. Nu har jag o mamma precis kollat klart på en film, Beethoven 3, haha jag diggar den hunden asså XD

Idag blire iaf work 12.45-19 som gäller, efter det vet jag inte riktigt va jag ska göra, blir säkert en film som vanligt, haha jag o filmer asså, jag gillar't :D
Söndag blir meddo som sagt o kanske pluggande, om jag nu läst ut min bok annars blire att läsa den.

Hare gött! PUSSS!



saknar dig sanna, kom hem nu tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0