far away but still right there.

Idag blev det faktiskt plugg o städ ur garderoben. Känner mig riktigt duktig faktiskt, dessutom är jag nästan helt klar med inlämningen oxå efter bara ca 2 timmar av plugg med den :) Lite galen blir jag dock på det jag ska göra klart senare idag, men mamma får hjälpa mig så kanske jag fattar nått. Ska även ut i affärer o fixa lite med modevisningsgrejj.. Kom hem från jobbet för ca 20min sen, martin ringde o ville att jag skulle jobba 21-00, ofc gör jag det när det är dubbelt betalt lix :D hähä. Men nu blire kansek kolla film lr family guy, har inte riktigt bestämt mig för vilket än, det går iaf inget kul på tv'n.

Vet inte riktigt mer vad som händer idag förutom stan, o fixa inlämningen men det lär ju märkas :)
Ha det braa! följ mitt motto jag skrev igår, det tänker jag göra iaf! :)

PUSSS!


I miss you quite terrribly!

Sanna kom hem till Sverige tack, saknar dig nått enormt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0